Λύση SoftOne CRM Express για την PALLIS MED

softone crm express

Η PALLIS MED είναι κατάστημα λιανικής πώλησης Ορθοπεδικών -Ιατρικών Ειδών και παροχής υπηρεσιών.

Η εταιρεία διαθέτει σε ανθρώπους που νοσούν μηχανήματα οξυγονοθεραπείας, συμπυκνωτές και φιάλες οξυγόνου, προϊόντα μαστεκτομής (προθέσεις σιλικόνης, στηθόδεσμοι μαστεκτομής), μηχανήματα για υποβοήθηση αναπνοής, πιεσόμετρα, οξύμετρα, συσκευές σακχάρου, ορθοπεδικά είδη, νοσοκομειακές κλίνες, ιατρικές στολές, προϊόντα ατομικής υγιεινής , εξοπλισμό ιατρείων και άλλα πολλά. Βασική δραστηριότητα της επιχείρησης είναι να εκμισθώνει μηχανήματα οξυγόνου σε ασθενείς τα οποία φροντίζει να επισκευάζει και να συντηρεί.

PALLIS MED-Ορθοπεδικά -Ιατρικά Είδη

pallis med

  • Οι Προκλήσεις

Η επιχείρηση, για να παρακολουθεί τις εμπορικές της δραστηριότητες, χρησιμοποιούσε ένα απαρχαιωμένο λογισμικό το οποίο δεν έδινε στους χειριστές του ούτε την δυνατότητα εύκολου χειρισμού ούτε εύκολης διαμόρφωσης και διαχείρισης των δεδομένων. Επίσης δεν υπήρχε η δυνατότητα εξαγωγής ειδικά προσαρμοσμένων εμπορικών και οικονομικών αναφορών.

Οι προκλήσεις που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν οι εξής:

  • Ο φορολογικός μηχανισμός πλησίαζε στο όριο των Ζ που μπορούσε να εκδώσει.
  • Το αρχείο ειδών ήθελε τροποποιήσεις.
  • Αναζητούσε τρόπους εύκολης και γρήγορης παρακολούθησης της αποθήκης του, των πωλήσεων και των αγορών του, των επισκευών και των ενοικιάσεων των μηχανημάτων του.
  • Ήθελε ένα CRM για την καθημερινή καταγραφή των δραστηριοτήτων του καθώς και των αναγκών των πελατών του.
  • Αφού ολοκληρώσει την μετάβαση στο νέο λογισμικό και αποκτήσει ευχέρεια με το νέο σύστημα θα ήθελε να αρχίσει να παρακολουθεί τα Serial Numbers των μηχανημάτων του.
  • Αφού ολοκληρώσει την μετάβαση στο νέο λογισμικό και αποκτήσει ευχέρεια με το νέο σύστημα θα ήθελε να αρχίσει να παρακολουθεί τις ενοικιάσεις των μηχανημάτων του στους πελάτες του.

 

  • Η Λύση

Η Λύση που προτείναμε ήταν το SoftOne CRM Express τύπου on-premise και προβήκαμε στις εξής εργασίες:

  1. Εγκατάσταση του νέου λογισμικού.
  2. Μεταφορά των βασικών αρχείων ειδών, πελατών και προμηθευτών από το παλιό σύστημα.
  3. Αλλαγή φορολογικού μηχανισμού και εγκατάσταση νέου μάρκας CASIO τύπου Α.
  4. Άνοιγμα των Σειρών πωλήσεων, διαμόρφωση φορμών εκτύπωσης τιμολογίων και αποδείξεων.
  5. Εγκατάσταση του νέου φορολογικού μηχανισμού.

Τα Οφέλη

Τα άμεσα οφέλη που προέκυψαν για τους εργαζόμενους στην επιχείρηση ήταν:

  • Ασφαλής και αξιόπιστη λειτουργία σε ένα αναβαθμισμένο και αυτοματοποιημένο περιβάλλον.
  • Απλοποίηση και ταχύτερη εκτέλεση καθημερινών εργασιών παρακολούθησης εμπορικής και οικονομικής δραστηριότητας της επιχείρησης.
  • Δυνατότητα εύκολης διαμόρφωσης χαρακτηριστικών των ειδών της αποθήκης.
  • Εξαγωγή προσαρμοσμένων αναφορών κινήσεων ειδών αποθήκης, κινήσεων πελατών και κινήσεων προμηθευτών.

Ζουμή Ιουστίνη

Software Developer & IT Consultant