Εντατική λιανική

Τα προϊόντα της Technologic δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στις ιδιαιτερότητες και εξειδικευμένες ανάγκες της λιανικής πώλησης. Απαντούν αποτελεσματικά στα χαρακτηριστικά γρήγορης απόκρισης, στις ανάγκες πληροφόρησης και ανταλλαγής δεδομένων καθώς και στις λύσεις ολοκλήρωσης με συστήματα POS, Ταμειακές μηχανές, Barcode printers και readers κ.λπ.

Το λογισμικό αποτελεί την ιδανική και πιο πλήρη λύση για τη μηχανογράφηση καταστημάτων εντατικής λιανικής. Supermarkets, minimarkets, καταστήματα με ρούχα ή παπούτσια (Χρώμα – μέγεθος), καταστήματα με κοσμήματα, φούρνοι κ.α. Είναι σχεδιασμένο ειδικά για την αντιμετώπιση των αναγκών των καταστημάτων και της Κεντρικής Διαχείρισης – Διοίκησης. Με τη χρήση της πιο σύγχρονης τεχνολογίας της Microsoft και με εστίαση στις τάσεις του σύγχρονου retail στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς, θεωρείται σήμερα η καλύτερη επιλογή. Συνεργάζεται με τα περισσότερα από τα ERP της αγοράς, συνδέεται σχεδόν με όλα τα περιφερειακά που κυκλοφορούν και αξιοποιεί τον πιθανό υφιστάμενο εξοπλισμό.

Καλύπτει τις ανάγκες πλήρους διαχείρισης καταστήματος Πωλήσεις, Αποθήκη, Πελάτες, Αγορές, Προμηθευτές, Πρόταση παραγγελίας αγορών, Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, Προωθητικές Ενέργειες, Εκτύπωση ετικετών, Χρήστες με δικαιοδοσίες, Εκπτώσεις, Στατιστικά.

Με ενσωματωμένες δυνατότητες Business Intelligence, Retail CRM, e-Shop, Loyalty Card, Ψηφιακής Διαφήμισης, αποστολή SMS & email, προσφέρει στην κάθε μεγέθους επιχείρηση εργαλεία για αύξηση των πωλήσεων.

Πιο αναλυτικά, ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής είναι:

  • Γρήγορη απόκριση και καταχώριση λιανικής πώλησης και είσπραξης.
  • Πολλαπλοί τρόποι είσπραξης στην απόδειξη λιανικής (μετρητά, κάρτες, αξιόγραφα, ξένα νομίσματα).
  • Διαχείριση πιστωτικών καρτών και δόσεων – έλεγχος ορθότητας χρεώσεων από Τράπεζες.
  • Διαχείριση Barcodes οποιουδήποτε τύπου.
  • Διαχείριση επιστρεφομένων ειδών.
  • Διαδικασία κράτησης προϊόντος με προκαταβολή και συμψηφισμός προκαταβολής στην απόδειξη.
  • Συγκεντρωτική λογιστικοποίηση λιανικής ανά ημέρα.
  • Ταμειακός έλεγχος ανά ημέρα, θέση εργασίας και τρόπο πληρωμής.
  • Αυτόματο Replication που εξασφαλίζει τη συνεχή λειτουργία της λιανικής ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης.
  • Άμεση πληροφόρηση αποθεμάτων ειδών για όλα τα καταστήματα της αλυσίδας.
  • Δυνατότητα εφαρμογής κοινών τιμοκαταλόγων και εκπτωτικών πολιτικών.
  • Διαχείριση Loyalty Cards και πόντων.
  • Δυνατότητα παρακολούθησης και πληροφόρησης από πολλαπλές εταιρείες (multi company) και διαχείριση οποιουδήποτε οργανωτικού μοντέλου αλυσίδας (ιδιόκτητα, franchise, master franchisees κ.λπ.)
  • Αυτόματη αποστολή δεδομένων μεταξύ εταιρειών που εγγυάται κοινά αρχεία ειδών, τιμοκαταλόγων σε όλες τις εταιρείες της αλυσίδας.
  • Αυτόματοι διεταιρικοί μετασχηματισμοί παραστατικών (πχ αποστολή εμπορευμάτων από τη χονδρική γίνεται αυτόματα εισαγωγή στην εταιρεία λιανικής ή το franchisee) που δε επιβάλλουν διπλοκαταχωρίσεις.
  • Διαδικασίες αυτοματοποιημένης παραγγελιοδοσίας, ελέγχου καθυστερήσεων παραλαβών και διαδικασιών εισαγωγής από το εξωτερικό.
  • Αναφορές πωλήσεων, αποθεμάτων, δαπανών κλπ για όλη την αλυσίδα (πολυεταιρικές αναφορές) και ανά franchise ή ιδιόκτητο κατάστημα. Η ανάλυση των πωλήσεων κατά ποσότητα, τζίρο και μικτό κέρδος γίνεται ανά ομάδες ειδών, κατάστημα, πωλητή, γεωγραφική ζώνη κλπ. με % συμμετοχής καθενός στο σύνολο.